This page has been automatically translated from English. [Click here to view original web page]

Design Directory Dexigner Start Design Database Dexigner Design Agenda Dexigner Newsletter Turkish
Dexigner Logo Dexigner Concept
Product DesignProduct DesignGraphic DesignGraphic DesignFashion and Jewellery DesignFashion and Jewellery DesignArchitectureArchitectureDigital DesignDigital DesignArtArt

colortítulo



Diseño de los cargadores de Liuzzi que gana revelador

Diseño de los cargadores de Liuzzi que gana revelador

José Saltarelli de Canadá ha ganado competición del diseño de Alpinestars y de Autosport para Prix magnífico brasileño de Tonio Liuzzi que competía con cargadores.

El diseño de Toro Rosso del Saltarelli escogido del conductor personalmente fuera de más de 120 diseños sometió por los lectores de Autosport la semana pasada.

31 años Saltarelli, un diseñador gráfico de Montreal y el padre de una hija de dos años, dice que él ha sido un ventilador del Fórmula 1 y de Ferrari desde 1995.

“Para poder conectar la pasión que tengo para F1 a el tengo para el diseño soy algo me esforcé siempre para, pero pensé siempre fuera del alcance,” él dijo después de ser dicho él ha ganado la competición del diseño.

“Tan hacer que mi diseño sea seleccionado por Tonio Liuzzi, que respeto por su talento, su sentido del estilo y por supuesto para el valor sentimental que él es un italiano, es un honor para mí y un sueño viene verdad.


more: www.autosport.com/news/grapevine... (432)


October 24, 2006 | Viewed 36,753 time(s)

Dexigner Side Latest News
Fifty for Fifty USGBC Launches Nationwide Green Schools Effort Fifty for Fifty: USGBC Launches Nationwide Green Schools Effort
Housing 2008 AIA New York Designs for Living Exhibition +Housing
Major Boost for Housing Design Quality Major Boost for Housing Design Quality
Lebenstraume Student Competition 2009 Lebens(t)raume
Dream The Idea of Future in Italian Car Design Dream
INDEX Award 2009 INDEX: Award 2009
Opening of Moscow Golden Bee 8 Golden Bee 8
EIDD Design for All Competition Design for All
PD Design 2008 8th Brazilian Conference on Design Research and Development P&D Design 2008
For the Love of Design For the Love of Design
Brand New School Helps Mother Earth in New HP TV Ad Brand New School Helps Mother Earth in New HP TV Ad
Behavior Develops Kirchners Exhibition Web Site and Sketchbook Kiosk for the MoMA Behavior Develops Kirchner's Exhibition Web Site and Sketchbook Kiosk for the MoMA
Smoke  Mirrors New York Hired 3D Generalist Wei Louie Smoke & Mirrors New York Hired 3D Generalist Wei Louie
The Image Mill by Ambiances The Image Mill by Ambiances
Undesignable 2nd Design Trade Show in Berlin Undesignable
Icograda Design Week in Qatar 2009 Call for Papers Mousharaka
Design Directory | Design Database | Design Agenda | Newsletter | Start | Mobile | Link to Us | Contact & About Us
XML
© 2001-2008 Dexigner™ Network | Design News | Diseño de los cargadores de Liuzzi que gana revelador
    Italiano | Alemán | Francés | Español | Portugués | Holandés | Ruso | Japonés | Chino | Coreano