This page has been automatically translated from English. [Click here to view original web page]

Design Directory Dexigner Start Design Database Dexigner Design Agenda Dexigner Newsletter Turkish
Dexigner Logo Dexigner Concept
Product DesignProduct DesignGraphic DesignGraphic DesignFashion and Jewellery DesignFashion and Jewellery DesignArchitectureArchitectureDigital DesignDigital DesignArtArt

colortítulo



Yupo anuncia a ganadores de las concesiones 2005 de Wally

Yupo anuncia a ganadores de las concesiones 2005 de Wally

Un panel distinguido de cinco jueces ha seleccionado tres diseños para los honores superiores en concesiones anuales de Wally de Yupo Corporation América tercero las “.”

La mejores creatividad, originalidad, y funcionalidad mostradas de las entradas que ganan de leveraging las cualidades únicas del papel del sintético de YUPO.

Los jueces también nominaron doce entradas adicionales para una cuarta concesión de Wally en la categoría bien escogida del “diseñador”.

A los votantes en línea elegirá a un ganador en esta categoría que comienzan en diciembre.

“Fuimos satisfechos extremadamente por el número de entradas y calidad de proyectos relativos a este año,” dice a Paul Mitcham, director de marketing nacional para Yupo Corporation.

Los “diseñadores continúan aterrorizándonos e inspirando. Soy cada año sorprendido a propósito ellos leverage la durabilidad de YUPO y la reproducción únicas del color para crear la fascinación, usos de cogida del ojo.”

Eligieron a los ganadores de la concesión de Wally entre de las entradas numerosas que se extendían de los folletos, de las etiquetas, de los kits de los medios, de los partes movibles de publicidad, de los menús, de los carteles, y de los mapas a la acuarela y a las pinturas de acrílico.


more  Yupo Announces Winners of 2005 Wally Awards


January 2, 2006 | Viewed 48,971 time(s)

Dexigner Side Latest News
2009 National Design Awards National Design Awards
SubjectVerbObject Work by Simon Johnston Subject/Verb/Object: Work by Simon Johnston
Green Urbanism Down Under Learning from Sustainable Communities in Australia Green Urbanism Down Under: Learning from Sustainable Communities in Australia
HTC Bolsters Design Credibility With Addition of One  Co HTC Bolsters Design Credibility With Addition of One & Co
Craft Animations Announces Free Real-time 3D Tools Craft Animations Announces Free Real-time 3D Tools
Entrepreneurs Engineers and Designers Collaborate and Present Results Entrepreneurs, Engineers, and Designers Collaborate and Present Results
Autodesk Expands Outreach To Design Centers in China Autodesk Expands Outreach To Design Centers in China
The Winner of the London on Tap Design Competition The Winner of the London on Tap Design Competition
Kia Motors receives Award for Design Kia Motors receives Award for Design
Ten Designers Honoured at Presidents Design Awards 2008 Ten Designers Honoured at President's Design Awards 2008
Audi Grows Commitment to the Environment with redesign Simpson Park Project Audi Grows Commitment to the Environment with 're:design Simpson Park' Project
James Dyson Award 2009 James Dyson Award
SMNY Hires CG Superviser Michael Donovan SMNY Hires CG Superviser Michael Donovan
Formavision Creates Reebok Flash Shop Formavision Creates Reebok Flash Shop
Antique Packaging Antique Packaging
Gesu Lighting Contest Gesu Lighting Contest
Design Directory | Design Database | Design Agenda | Newsletter | Start | Mobile | Link to Us | Contact & About Us
XML
© 2001-2008 Dexigner™ Network | Design News | Yupo anuncia a ganadores de las concesiones 2005 de Wally
    Italiano | Alemán | Francés | Español | Portugués | Holandés | Ruso | Japonés | Chino | Coreano